پیوند ها
هدف از این مطالعه پیش بینی خلاقیت و اجزاء آن براساس هوش هیجانی و اجزایش می باشد.این نمونه شامل 548 دانش آموز ( 281 دانش آموز پسر و 267 دانش آموز دختر )در چار مدرسه ی کلاس متوسطه و سطح پیش دانشگاهی از دبیرستان شیراز می باشد. از طریق کلاس روش نمونه یابی دسته ای چند مرحله ای بعنوان یک واحد نمونه یابی را چه کسی انتخاب کرد؟
متد: روش تجزیه و تحلیل واپس گرایی ( سیر قهقرایی ) برای تجزیه نمودن تاریخ استفاده می شود. یافته های کلی مطالعه نشان می دهد که ( دلالت بر آن دارد که ) هوش هیجانی به طور یقین خلاقیت را پیش بینی می کند. نتیجه : خلاقیت به طور یقین از طریق دو عنصر هوش هیجانی که شامل درک هیجانی عاطفی و خوش بینی است . قابل پیش بینی می باشد. هوش هیجانی کلی به طور یقین می تواند به عنوان دو عنصر خلاّق ، پویا و پیشرفته ( بسط داده شده ) پیش بینی گردد. علاوه بر یافته ها بیان شده پسران و دختران به لحاظد اهمیت در خصوص هوش هیجانی کلی ( و درک عاطفی و عناصر خوش بینی ) با همدیگر در اختلافند و تفاوت دارند.س و همچنین در خلاقیت کلی و عناصرش نیز با یکدیگر اختلاف دارند. ( ما به لحاظ مهارت های اجتماعی و عناصر کنترل هاطفی ، هوش هیجانی نمی تواند واقعیت داشته باشد سرانجام این یافته ها با توجه ادبیات تحقیق و پیشنهاد برای تحقیقات بیشتر که در دست اقدام می باشد بحث می شود.
مبلغ قابل پرداخت 11,600 تومان